marți, 2 noiembrie 2010

In cafenea

Ca o domnisoara respectabila ce sunt imi petrec timpul prin cafenelele unde lucreaza prietenii mei. Macar acolo sunt sigura ca nimeni nu imi pune cianura in cafea. Asa ca astazi ma indrept agale inspre oras si una din sus-numitele locatii. Ma intalnesc cu fata, ne pupam, ne asezam la masa, iau o cafea si discutam. Brusc, se deschide usa si intra un domn masiv, la vreo 60 ani, duhnind a alcool si se posteaza la o masa. Apoi ridica mana, pocneste din degete si zice "Iepuras, 50 de Finlandia te rog." Nu ma intelegeti gresit, si mie mi s-a mai zis iepuras in anumite ocazii dar totusi. Cu o fata perplexa si abia abtinandu-se sa nu pufneasca in ras, fata se conformeaza si sii duce omului comanda. Stam si povestim in continuare sub ochii scrutatori ai omului care isi savura bautura. La sfarsit, dupa vreo juma de ora (cat iti ia sa bei o Finlandia??????) se ridica si cere nota, apropiindu-se de bar. Fata ii zice 5 lei iar omul nostru tacticos scoate 5 hartii de un leu, i le pune in brate si zice ranjind "Mersi iepuras, tine restul!".
Mi-am invatat lectia. de acum incolo o sa le las si eu prietenilor bacsis cum a facut domnul din imagine, oricat s-ar certa ei cu mine ca nu e nevoie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu